4/9-2011

Gårdagen var hur rolig som helst men kanske lite stressigt på kvällen att hinna med grillning och så innan vi skulle åka till mingel&bar. Vi skulle ändå vara där kl. 20. Efter att vi hade vart på mingel&bar gick vi till Harrys och träffade Micke. Där var det mycket folk och livat som vanligt! Efter att ha dansat en stund var vi trötta så vi åkte hem med 01.20 bussen och sov.
Idag har jag ett fullspäckat schema! Först och främst ska jag åka till maxi och köpa ett par stövlar och handla annat inför lägret i smörnäs imorgon. Sen ska jag hem till pappa och hämta min sovsäck och liggunderlag. Efter det ska vi till gymnastikens hus och titta på världens bästa Ella som ska börja på gymnastik idag. Efter det är det kalas som gäller då Larsa (robins pappa) fyller år imorgon. Och efter det ska jag väl hem och packa och hinna med lite söndagsmys också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback