10/9-2011

Hej igen! Har inte haft tid i veckan att blogga så jag gör det nu, bättre sent än aldrig! Igår var vi bara hemma och hade fredagsmys jag och R. Han skulle upp och jobba idag så vi tyckte att det var passande att ha en mysig hemmakväll då.


Snart ska vi ner på stan
och äta lunch med Oscar och Emelie, mysigt! Sånt borde man göra oftare bara för att! Efter det ska vi väl gå en runda på stan sen hjälpa pappa att ta upp båten. Ikväll vet vi inte riktigt vad vi gör,  vi pratade om att discobowla men inget är spikat!

Ha en trevlig helg gottfolk! Det ska jag ha ♥




GAMMAL BILD

Kommentarer
Postat av: aline

SLUT PÅ BLOGGTORKAN NU ERIKA! :)

2012-01-31 @ 20:36:32
Postat av: jennifer

haha jahaaa men dåså, då är det inte bara jag som är knäpp! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback