6/5-2011

Det far runt mycket tankar i mitt huvud nuförtiden. Man får inte ta något eller någon förgivet. Det händer mycket runtomkring mig som jag egentligen inte bryr mig om men det påverkar mig till det bättre .. tror jag. Jag bryr mig som sagt inte men jag kan inte sluta tänka på dem och hur allt ska gå, jag vill gärna vara till hjälp fast jag vet att jag inte kan. Jag förstår mig inte på mig själv, låt det bara vara! GAH!

Jag uppskattar allt jag har mer och mer för varje dag som går. Jag försöker ta tillvara på all ledig tid till att träffa nära och kära men även om jag har tid så kanske inte de andra har det. Jag har haft en tuff vecka, jag vet inte varför men den har känts allmänt jobbig. Nu tar jag helg och tänker komma tillbaka nästa vecka utvilad och mindre förvirrad. 


Kommentarer
Postat av: Aline

Åh Erika, vilken gammal och rolig bild <3



Åååh, jag ser också fram emot tävlingen, har aldrig varit så här taggad inför kidsens tävlingar, ska bli så skoj :) hihi!

2011-05-06 @ 16:49:01
Postat av: Marléne - mamma till Nova ♥

Ja visst var det mysigt? =D

Kom förbi med påsen nån dag. Kan vi ju grilla eller nå på samma gång! <3

Postat av: Aline

Hahaha, tänkte lägga upp den ;) Men, ville inte ifall H kommer in på bloggen på nåt sätt, roligare om hon ser den sedan, tänkte skriva ut den ;)

2011-05-30 @ 16:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback