3/2-2011

Vilken konstig dag det har vart idag. Jag vaknade av att det plingade på dörren och där stod min faster, hon hade tydligen ringt flera gånger och trodde väl att jag var död eller något. Men jag sov bara, jag brukar alltid vakna av mig själv runt halv nio- nio men nu lyckades jag sova till halv elva. Oj oj oj, jag måste vara helt slut i huvudet för jag är sjukt trött hela tiden. Jag tror att huvudet är fullt och nu längtar jag till sommarlov!

Idag fyller världens bästa Sabina år! Grattis till dig! Får försöka styra upp något slags firande någon dag.
Jag längtar tills imorgon! Då ska vi ut och äta och bara ha det mysigt jag och R, vi firar 3 år på lördag och jag är sååå lyckligt lottad! <3


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, tack sötnos! Såg det där nu :) Vi lär definitivt hitta på något iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback