29/3-2011

Idag har jag inte gjort så mycket, har pluggat lite och ska strax åka iväg till skolan. Vi ska bara ha en redovisning sen slutar vi och då ska jag upp till gymnastikens hus som vanligt. Det känns som om att jag bara pluggar, städar eller är på gympan. Börjar bli lite trött på det men det är inte så långt kvar till sommarlovet.

Imorgon ska jag plugga hela dagen och på torsdag har jag tänkt att allt ska vara klart så att jag kan lämna in hela min kursportfölj då så slipper jag åka in veckan efter bara för att lämna in den.
Min blogg måste vara så jävla tråkig att läsa, jag skriver bara om gympan och om skolan.


Kommentarer
Postat av: cattie

Hejhej fin blogg, läs gärna min :)!

Postat av: katja

Men hej fining! Inte visste jag att du hade en blogg. Jätte fin blogg. Ska jag läsa så ofta jag kan:) puss å kram fina du!

2011-04-01 @ 10:37:28
URL: http://amantesk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback