14/3-2011

Idag är det plugg som gäller hela dagen. Jag klev upp runt åtta och satt på kaffe och har suttit sedan dess med hemtentan. Det går undan och känns riktigt bra. Direkt när jag fick hemtentan så visste jag hur jag skulle lägga upp den och vad den skulle handla om.

Ikväll är det gymnastik som gäller och efter det är det hockey, vi får se om Rickard kommer hit och tittar ikväll, det skulle vara roligt att umgås lite med han medans han befinner sig i Gävle. Får hoppas att han stannar här i stan!!!!

Igår var det kalas för Jenny och Svea! Alla kusinerna var där, superkul. Det är så sällan alla är samlade utan att det är något speciellt, tråkigt men sant. Tummen upp för fler spontana träffar!!!!



Kusinerna på farmors 70års kalas.


Kommentarer
Postat av: hannah

åååh.. ja tummen upp för fler spontana träffar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback