21/2-2011

Jag är grym på att uppdatera min blogg, jag vet! Jag har väl inte riktigt tid med detta känner jag, skolan och gymnastiken tar upp det mesta av min tid just nu. Det går bra i skolan trots allt krångel med byte av inriktning och handledare. Men nu känns allt bättre då jag har styrt upp en planering över denna kurs.

Idag har jag haft tvättstuga och jagat böcker till kursen som jag behöver. Fick tag på typ alla så det känns bra. Ikväll är det gymnastik på vårdskolan som gäller, sen är det sportlov för de småkottarna men då blir jag på gymnastikens hus istället.

Jag och min kära pojkvän har börjat med lchf för att komma i trim innan vi åker till Mallorca i sommar, vi längtar tills isen försvinner så att man kan börja jogga, vi har även funderat på att köpa dobbar till joggingskorna om inte snön försvinner snart.

Så, nu har jag uppdaterat lite .. vi får se när det uppdateras nästa gång, jag ska försöka att inte dröja så länge.

PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: hannah

vad snygga vi är :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback