4/4-2011

Jag har haft en helt underbar helg. I Fredags bjöd jag in mig själv till Hillevillan och drack lite vin för att senare åka ner till R som var på Harrys. Det var ganska kul på Harrys men med det sällskapet hade jag kunnat vara vart som helst.

På lördagen slappade vi på dagen och på kvällen åkte vi hem till min fina faster med man och världens bästa kusin på en tacokväll. Det var supermysigt fast både R och Marcus somnade i soffan.

Igår åkte vi ut till valbo och kollade runt lite, jag köpte ingenting men R kom hem med en systemkamera. Det blev en canon eos 550D, heeeelt underbar kamera! Knäppte lite bilder hemma igårkväll och det blir superfina bilder. Jag har saknat att fota med systemkamera ..



Liten Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback