15/4-2011

Igår var jag i skolan och kom hem runt halv tre, när jag kom hem ställde jag mig och gjorde matlådor till R sen gick jag ut i förrådet och hämtade dynorna till utemöblerna. Jag satt på kaffe och bänkade mig ute i solen tills klockan blev 17 då det var dags att cykla iväg och träna kidsen.

I torsdags (7/4) fyllde R år och det var fullt hus här, det var verkligen livat med massa barn som lekte och hade roligt. Jag tänkte lägga ut lite bilder här från kalaset nu, så enjoy!



Nova äter kakor som ingen annan ♥



Sötaste Ella ♥



Marie, Ella, Jag, Robin och lite av
Marlene



Tårtan!



Finisarna Jennifer och Anna ♥



Marie, Marie, Ella och jag!



Marlene och Nova ♥



Jag och min fina mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Marléne - mamma till Nova ♥

Hehe. Ja Nova kan verkligen äta kakor på sitt sätt!

Tack för en mysig kväll.. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback