15/4-2011

I Fredags hade vi som sagt fest. Kvällen var så jäkla rolig och jag tror inte att jag har skrattat så mycket som jag gjorde då. Tack alla fina männsikor som kom och gjorde det hela till världens roligaste kväll. Det var även skitkul att Rachel kom så att man fick träna lite på engelskan. DET KAN BEHÖVAS, inte bara för mig .. haha

Bilder från festen;



Anna olivensjö, Anna Linderot, Jag, Robin, Daniel Bjelkendal



Micke Lennartsson, Anna Olivensjö, Anna Linderot, Jag och Robin



Red red wine



Pontus Carlsson



Anna och Micke



Micke Lennartsson, Pierre Elmqvist, Daniel Bjelkendal



Andreas Ekman, Rachel Geoghegan, Micke Lennartsson och Anna Olivensjö



Pierre, Daniel, Anna, Micke och Rachel



Fina Emelie och Oscar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback