13/4-2011

Oj oj oj vilken underbart rolig helg jag har haft. På fredagen hade R födelsedags fest här hemma, kvällen var superkul och jag tror att alla hade roligt. Det blev ganska många ändå, många för våran lilla lägenhet. De som kom var; Micke, Anna, Andreas, Anna, Rachel, Johan, Danne, Pierre, Emelie, Oscar, Pontus, jag och Robin.

På lördagen hade vi tacokväll och kollade på film, det var så himla mysigt och skönt att bara ta det lugnt en lördag. På söndagen var jag på treffen från kl.11.30-16.00 för det var våruppvisning med gympan. Mina kids var jätteduktiga fast de var väldigt nervösa då det var deras första uppvisning.




Kommer fler bilder sen, och på facebook.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack än en gång för en riktigt trevlig kväll!=)

2011-04-14 @ 16:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback