14/9-2010

Vi började med effektivt skrivande igår i skolan, det verkar vara en rolig kurs. Jag tycker att det är roligt att skriva på alla sätt och vis. Vi fick även en uppgift som vi skulle göra till idag då vi skulle skriva om ett barndomsminne. Kul uppgift men riktigt svårt att veta vad man ska skriva om.

Jag gick iaf upp tidigt och diskade sen satte jag igång med min skrivuppgift. Nu är jag klar och det känns riktigt bra, jag är nöjd med uppgiften. Nu tänkte jag äta lite frukost och fortsätta mitt kaffedrickande. Sen beger jag mig till skolan och redovisar!


Brainiac!


Kommentarer
Postat av: Aline

Duktig du är :) Hoppas det är roligt i skolan! Kul att du bloggar igen.

Postat av: Anonym

Visst är det ganska skönt ändå att kunna sitta hemma o skriva i lugn o ro? Kul att det går bra för dig:) Snygg bild förresten hehe. Kram!

2010-09-14 @ 13:13:13
Postat av: Anna Linderoth

Visst är det ganska skönt att kunna sitta hemma i lugn o ro o skriva? Kul att det går bra för dig:) Kram!

2010-09-14 @ 13:15:33
Postat av: Anna Linderoth

Jag försökte ta bort inlägget jag skrev utan namn, men det gick inte. Så därför blev det samma två gånger:)

2010-09-14 @ 13:17:32
Postat av: Josefine

tack så mycket! Synd att inte ni kan köpa ;) hihi! Hoppas ni mår bra! Hälsa Robin! Och hoppas vi ses snart! Kram

2010-09-15 @ 18:32:49
URL: http://josefinebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback