Måndag 15/3

Idag har jag sökt ett jobb som jag verkligen vill ha! Åh, jag dör om jag inte får det! Skulle vara helt underbart att få jobba där, men då dom inte lagt ut någon annons om att dom söker folk utan jag bara har fått tips om att dom anställer folk så känns det som om att jag har en chans att få det!

Annars så är man ofta en i mängden av alla dessa jobbsökare, man måste ha något för att sticka ut. Jag är iaf evigt tacksam att jag har Marie och Marcus som har sett till så att jag får vikariera på fridhemsskolan, det är guld värt!

Senare ska jag åka iväg och träna mina småkids på polhemsskolan. Dom är roliga att ha oh göra med, men gör man samma sak i mer än 5min så blir dom uttråkade, så man måste se till att träna på 15olika saker på en timme typ! Men dom är helt underbara!





lo lo lo lo love .. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback