Ikväll

Klockan 17.00 ska jag och älskling ta en promenad med Hugo igen, och jag ska vara på gympan kl.18.00 så det blir väl en timmes promenad då med! Skönt! Sedan ska jag träna kidsen i 2h och efter det har vi ledarskapskurs i 1,5h. Så klockan 21.30 slutar jag på gympan ikväll, det kommer nog att gå tungt på slutet!

Jag ska höra med min älskade älskade R om han kan komma och hämta mig 21.30 ikväll, kommer nog inte att känna för att gå hem mitt i natten (nästan). Men han är så snäll och underbar så han kommer nog!

Kom på imorse att jag måste boka om våran tvättid då jag lovade syster att jag skulle komma hem till henne på torsdag morgon och färga hennes hår, jag får väl tvätta på fredag kanske, det löser sig alltid! Har ändå inte så mycket tvätt mest underkläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback