14/7-2010

Igår fick jag reda på att jag kom in på förskoleprogrammet på högskolan. Det ska bli spännande och det känns riktigt skönt att ha en plan och att ha ett mål att nå fram till. Det känns som om att allting börjar ordna upp sig nu, jobb och högskola ..

I måndags cyklade jag till mamma i valbo, det blev ganska svettigt eftersom att det var ca 30grader, men det var ganska mysigt att hoppa på cykeln och åka dit. Igår var jag också hos mamma och runt 17 kom R dit så badade vi i ån. SUPERMYSIGT!

Idag ska jag ha hemmadag så att katten får springa lite ute och så att det blir lite städat. Just nu är det kaos hemma, men det ska jag ordna upp idag tänkte jag ..



Kommentarer
Postat av: Aline

Grattis :)

Postat av: Du är bäst!!!

Grattis, det kommer att bli jättebra...

2010-07-14 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback