Fyfan!

Vilket jävla pissväder! Jag fick för mig att jag skulle promenera till alderholmen imorse, det var en dum ide! Jag har aldrig frysit som jag gjorde då! Det var hemskt, ett tag tänkte jag nästan ge upp och lägga mig i en snöhög! Jag hade klätt på mig skitbra med halsduk och vantar, men halsduken blev till is när man andades igenom den .. Usch säger jag bara! Är dock glad att jag överlevde, och nu sitter jag i min blivande soffa hemma hos marie och dricker kaffe!

Ella ligger just nu och sover men jag ska väcka henne snart, så att det bli lite livat här! Om några timmar ska jag börja dra mig hemåt (med bussen) och göra mig iordning!



Underbara småkusiner!


Kommentarer
Postat av: Aline

Vi får se hur det blir :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback