haha

haha, jag lär väl ta mig 10min om dagen till bloggen då, bara för att ni tjatar! Jag har inget att skriva hm, jag är iaf klar med skolan för den här terminen. Imorgon ska jag gå på stan med syster och handla lite julklappar,
på kvällen kommer andreas och sandra hit och dricker glögg. Det ska bli trevligt, längesen man träffade sandra!

Ikväll ska vi ha juluppvisning på gympan, det ska bli roligt, dom har uvtecklats så himla mycket den här terminen!

Igår var jag barnvakt åt underbara Ella, hon är så söt! När jag hade lagt henne i sängen med vällingen så var hon tyst i typ 10min, sen ropade hon; ika! ika! Då smälte jag och var tvungen att gå in till henne och läsa med henne.

Jag lär väl typ göra mig klar för promenaden till gympan, det blir mycket kläder för snön yr utanför fönstret! Om ni har tur så kanske jag uppdaterar ikväll när jag kommer hem, men då ska ni som sagt ha tur!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Äntligen har man nåt att läsa :D Fortsätt så! ;)

Postat av: charlotte

håller med ;)

2009-12-17 @ 17:10:55
URL: http://vonholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback