Tvättstuga

Idag har vi tvättstuga, som vanligt! Från 13-16, så fredagkvällen är iaf räddad! Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll. Jag tänkte sätta igång med en tavla snart tror jag, blir lätt så när man har tvättstuga, något att göra mellan gångerna man springer upp och ner!

Igår lyckades jag slänga ihop en tavla också, den är till en liten tjej som snart fyller år. Hoppas att den är uppskattad, jag kan visa den efter att jag har gett bort den så jag vet att mamman läser min blogg (läste iaf). Det är inte så kul att lägga upp saker man har gjort när man varken får kritik eller beröm, men men .. tappat en massa läsare pga min dåliga uppdatering, så det är förståligt !



Jag är skelögd!

Kommentarer
Postat av: aline

snygg bild, det var faktiskt jäkligt likt :D du är bra duktig du erki!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback