Sommar

Det jag aldrig skulle kunna byta bort är våran uteplats! Jag skulle aldrig flytta till en lägenhet med balkong! Det är så mysigt att kunna grilla, sätta sig ute på morgonen och dricka kaffe, titta på katten när han jagar humlor!

Nu har jag suttit ute här och ritat i solen i två dagar! Det är så mysigt och Zony är så nöjd att jag är ute med honom. Jag kan slänga upp en bild  lite senare och någonting jag ritar blir dugligt!

Ikväll ska vi ut och äta med R's pappa, Maria, Sandra och Kalle! Det ska bli mysigt! När man gillar sällskapet så kan inte mycket gå fel. Senare kanske vi åker till sommaryran en sväng. Skulle tro att det blir en helkväll ikväll, det brukar blir det med det här sällskapet!



Det blir inte bättre ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback