Slut

Skolan är slut för idag. Ännu en givande lektion. Nu sitter jag hemma hos syrran, har vart på kansliet och gått ut med Elviz. Kl.18.00 börjar gympan på polhemsskolan, det ska bli kul att se de nya små gymnasterna. Det är skönt att ha dom små gymnasterna för det är bara en timme, man behöver inte planera så mycket det flyter på bra ändå!

Efter gympan kommer älskling och hämtar mig, om han ser något .. han påstår att han inte ser något i mörkret, han är knas! Veckorna går så himla fort, det är så himla skönt när det känns som om att det är två vardagar mellan helgerna! Innan jag började plugga så kändes det som om att veckorna var 3 veckor och helgerna var en dag .. aah, ni förstår vad jag menar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback