Om fredagen

I fredags skulle vi ut med Adde. Jag började göra mig klar tidigt för jag hatar att stressa. När det är 20min kvar till bussen går är jag nöjd och klar, står och ropar på R från hallen och säger att han ska skynda sig. Jag har aldrig vart klar så tidigt någon gång. Jag frågar R om jag ska ha jeansen jag har på mig eller om jag ska byta, han tycker att de jag har på mig blir bra. Okej då tänkte jag och drog på mig skorna och stog redo.
Nej, jag byter byxor (nu går bussen om 2min) av med skorna, av med byxorna, leta på ett par andra, sätter på mig dom, känner att det här blir perfekt! Sätter på mig ena skon, när jag sätter på mig andra skon GÅR DEN SÖNDER ?!

Sånt händer alltid mig, när jag för en gångs skull är nöjd med outfiten går skorna (halva outfiten) sönder. Alla tjejer vet att då är det inte bara att ta ett par andra skor, då måste man byta allt. Panik och stress .. drar på mig nåt skit och går, SUR !


Cheers anyways ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback