Illa !

Jag väger nu mer än nånsin, men idag har jag vart nere på stan och köpt nytt friskis kort och körde ett medelpass. Så nu är jag igång igen. Sedan jag träffad min älskade pojkvän (hans fel) så har jag gått upp 5kg. Det känns inte så speciellt bra att kliva på vågen när den visar 59kg. Jag vill bara spy.

Dags för ändring. Nu går jag på anti-allt dieten. Man äter ingenting och tränar massor (skämt åsido). Jag äter mat och tränar, nyttig mat med lite kalorier. Jag går mot en säker viktminskning. Hoppas att det går fort så att magen försvinner ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-02 @ 18:00:23
Postat av: Anonym

Men när man träffar nån är det tillåtet med några extra kilon, för vad vore en nyförälskelse utan några kilon ;)

2008-09-02 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback