6 månader

Idag har jag och min älskling vart tillsammans i sex månader. Det känns som om att vi har vart tillsammans i flera år, inte för att jag är trött på honom utan för att jag känner honom så väl. Vi har liksom hunnit med så mycket. Efter bara en månad tillsammans bokade vi en utlandsresa, det kanske var lite vågat men två månader senare åkte vi och det var den bästa resan jag har vart med om i hela mitt liv.

Robin är en rolig kille, vi skrattar jämt.Jag älskar att umgås med Robin för vi har aldrig tråkigt. Han är en kille som jag aldrig kommer att tröttna på, aldrig kommer att växa ifrån .. Honom håller jag hårt närmast hjärtat.


Världens snyggaste par har vart tillsammans i sex månader .. otroligt snygg bild !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback