Igår

Igår (onsdag) var jag med min faster och min kusin Ella på babysim, det var urmysigt ! Ella bara stänkte och stänkte hela tiden. Hon var så söt, hon verkade tycka att det var roligt iaf. Jag tyckte iaf att det var hur kul som helst ..

Imorgon ska jag hälsa på Richard och Jessicas lilla Nathalie, hon föddes förra veckan. Hon blir typ min kusin, jag orkar inte gå in på det, det är en lång släkt-historia. Det ska iaf bli kul att träffa henne.

Har nyligen fått reda på att min farbror och Jenny ska ha barn igen, så det blir en kusin till, skitkul, verkligen ! Jag älskar barn och bebisar, helt underbart att vara arbetslös med så många småbarn runt omkring ..

Kommentarer
Postat av: Elin

Nice med kids ;) Och trevligt att du sitter här brevid :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback