Sista dagen på prima

Idag är det min sista dag på prima, det känns bra och jag hoppas att jag kommer trivas bättre på det nya stället.
Fast jag har ingenting emot Prima, jag är bara exalterad över att få prova något nytt.

Och idag är det skärtorsdag. efter praktiken ska jag, pappa, Lillemor, Ecke och Linda ut och äta nånstans. Det ska bli mys, sen så ska jag tvinga R att umgås med mig, varese han vill det eller inte, för han är min ..

Efter den här dagen har jag ett lååångt lov, det ska bli så skönt. 
Jag kanske till och med ska släppa lite på min stränga diet och äta lite påskgodis, jag kanske är värd det !!!

R

Kommentarer
Postat av: R

De kan ju bli ganska skoj så jag går nog med på de :)
Your mine by the way!

// R

2008-03-20 @ 16:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback