så skönt att veta att vännerna alltid finns vid ens sida !

det är så skönt att kunna sitta hemma och bara koppla av, jag har haft nåt slags syndrom tidigare. Jag hade väldigt svårt för att bara sitta hemma en hel helg eller så, jag var så rädd att jag skulle missa något kul .. 
Jag behöver inte vara rädd att kompisarna glömmer mig om jag är hemma en helg eller två,
Men det som är kul är att sitta hemma och se fram emot en pang-helg som man vet ska komma,
och jusst nu är det Jennifers 18års-dag som står högst upp på listan, det inträffar 18 Januari och jag är så pepp ! Hoppas Jennifer ser fram emot det lika mycket ..





Det här är bara några av mina vänner, vissa nämre än andra !


image99

fast syster är ändå bäst, she's special !

Kommentarer
Postat av: hannah

söööto :)

Postat av: jennifer

sitta hemma och koppla av is the shit ;D men du fyy fan vilken hemsk och gammal bild på mig
;P haha

2008-01-10 @ 13:53:47
URL: http://jenniferjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback