Nu läggs kilon ut !!

Vi utgår från i Torsdags (10/1-08) nu så ska alla få ha koll på min "viktminskning" om det nu blir nån ..
Torsdag 10/1 vägde jag 58,2 kg
Idag 12/1 väger jag 57,1 kg

Imorgon lägger jag in mått, jag tror att man lättare ser resultat på måtten än på vikten eftersom att man bygger muskler och fettet försvinner .. aah, ni förstår säkert hur jag tänker.
Jag hade tänkt att jag skulle lägga ut måtten idag men allt jag hittade var en tumstock, det givk inte så bra att mäta runt midjan och så med den, så jag ska leta fram ett måttband så kommer måtten in så fort som möjligt !
be patient !


Kommentarer
Postat av: Olivia S

tänk då på att skriva din längd så man får en uppfattning om hur du ser ut :)

Postat av: Kim

Du kan juh mäta dig på längden med tumstocken iaf! ;)

2008-01-17 @ 13:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback