Kan inte sova ..

har svårt för att somna så jag sitter och lyssnar på massa gamla låtar med Nordman, har vart en stor idol ända sedan jag var liten. Håkan har så mysig röst och så ruggigt bra texter !
jag bara älskar "laglöst land" den låten handlar om att Jim (hans frus som) inte ska gå i hans fotspår och om att folk kritiseras hur han lever när de inte har levt hans liv ..
Jag kommer alltid att vara  "big-fan-of-håkan-hemlin-hur-mycket-han-än-knarkar-för-han-sjunger-så-damn-good".
Vi är ju trots allt tremänningar ..

image111

har du inte levt mitt liv så vet du ingenting, jim
Se mig bara där jag står och önska inget mer.
Har du inte levt mitt liv. Vet du ingenting, Jim
Ta min längtan här och nu men önska inget mer.

Himlen ropar på oss inatt. Vad vill du med ditt liv.
Stjäl du mitt, du får göra som du vill.
Jag är hungrig och beredd
och om himlen blir din grav är den öppen för att sluta sig om dig,
om du vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback