i skolan ..

sitter här i skolan och försöker hjälpa aline med kalendern men man får inte störa för hon är så koncentrerad, hon är så duktig :)

Snart ska vi åka till gympan och träna våra småungar, det ska väl bli kul, aah eller inte vet jag , det beror oftast på hur ungarna är .. Jag älskar dom när dom är lydiga, men ibland vill man bara kasta bort dom :P

sen ska jag väl hem och äta lite mat, undrar vad jag ska äta idag, jag vet inte riktigt vad det blir för nåt, jag kanske gör mig en spenatsoppa med ägg eller nåt :)
Måste plugga ikväller med, det ska nog går bra, fast jag är så himla dålig på samhällskunskap, jag fattar noll .. tror nästan att det blir ett IG i betyget där, Jag försöker iaf ..

Kommentarer
Postat av: jennifer

aftonbladet ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback