håltimme ..

sitter i skolan och har håltimme tills 10 i ett, inte så långt kvar nu men jag har jag har haft det sen halv 10 imorse typ .. fett drygt, sen så har jag en lektion på en timme sen så slutar jag. En väldigt nödvändig dag idag känns det som :)

Imorgon har jag bara religion och religionsläraren var sjuk idag och är antagligen det imorgon med, så då är jag ledig .. skönt som fan, då kan jag träna vilket pass jag vill.

Ikväll är det träna småtjejerna som gäller, ser inte direkt fram emot det, men men .. sånt som man måste göra ..

Har även skrivit klart mitt personliga brev till mitt cv, det känns bra men nervöst, tänk om man måste gå på intervju, DET måste vara skitjobbigt.


Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Visst är det skönt att ha håltimme, men kanske inte så kul att ha föööör lång. Hade varit bättre att få slulta tidigare ju!!

Kram Louise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback