träningshysteri

Jag vet inte vad det är med mig, får så jävla dåligt samvete när jag inte tränar. Jag behöver inte ha det, jag har fan skippat socker och onyttigheter hur länge som helst nu. ÅÅH ibland blir jag så less på mig själv.

Jag står ganska stilla med min 2,3kgs viktminskning.
Nästa vecka ska jag tokträna och inte fuska nånting, så ska det nog gå framåt för mig.

Idag har jag joggat i 45 min, jag trodde inte att jag hade så bra kondis som jag hade. Hurray for me. (men jag fuskade med "dieten" igår) så jag straffade mig själv med en joggingrunda ..
Det som saknas i mitt liv nu är ett par bra lätta ute-joggingskor. Sprang i mina puma, inte dom bästa joggingskorna. Det är nästa inköp, men det får nog vänta tills nästa månad eftersom att jag ska betala studentkryssningen den här månaden. JOBBIGT MED EKONOMIN SÄG JA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback