Längtar !

Jag längtar som fan till på Torsdag för då ska jag till SÄLEN ! finaly ska jag få åka bräda i år..Kommer hem på söndagen ..
Hoppas bara att det kalla vädret håller i sig där uppe så att det inte hinner bli slaskigt när vi är där.

I år blir jag och systra mi som åker upp med mamma, det ska bli mys. bara family liksom. fast jag kan ju inte direkt klaga på förra året då Elin-pelin var med :)

Här är en bild från Sälen när vi var där 06 tror jag att det var.
Det året var det skitkallt, var runt 15-20 minusgrader alla dagar vi var där, också snöade det mesta tiden.
Men det var nog det roligaste året jag har vart där .. det måste ha vart sällskapet.

image136

Kommentarer
Postat av: jennifer

erika va säger du, ska vi dra till Paris i juni och se TH där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback