humör

Idag är jag på skitdåligt humör. Idag är en såndär dag man bara vill ligga inne och bara tycka synd om sig själv (utan något skäl). Alla som jag har pratat med idag har vart allmänt dryga och jobbiga. Jag känner mig äcklig och ofräsch. Idag är en sån dag som jag bara vill tillbaka .. bråk och stök.

Idag är det lika bra att ni inte pratar med mig överhuvudtaget, för jag kommer antagligen inte vara så jäkla trevlig.
Jag vet inte varför jag blir såhär ibland, ingenting har hänt, jag bara blir skitarg !
Det är ju inte direkt ett plus i kanten att man ska gå och träna småkidsen, för dom vet precis hur dom ska göra för att jag ska bli på ännu sämre humör, och det tar inte emot för dom att göra det heller.

Vi får väl se om jag känner mig gladare senare idag, annars blir det inga fler inlägg, för det är kul att läsa om sur-erika i know !

dont mind the fcking gap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback