Lördags

Pierre (R's systers pojkvän) fyller 30år idag. Men han smet och nu befinner han sig på cypern. Så vi var ju tvungen att fira honom i Lördags. Fast det visste han inte om. Runt 15.00 tiden kom vi runt 15 personer och överraskade honom. Fan vad förvånad han blev. Han blev helt tyst.

Vi hade alla samlat pengar för att köpa honom världens fetaste grill. Han såg riktigt nöjd ut. Den invegs inte så långt efter att oljepumpen expolderade. Skit mysig kväll med dundertrevligt sällskap. Synd att jag inte har kommit in i den här familjen tidigare.

Jag har aldrig blivit så välkomnad i en familj tidigare. Zetterberg Lennartsson, helt underbara hela högen. Men ingen slår Robin, Han är min nu och föralltid ! Mig blir han inte av med !!!!
Ingen kan älska som vi RZL !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback