Dagens

Dagens bleh: Mår illa som aldrig förr ..
Dagens musik: har umbrella på hjärnan
Dagens frisyr: Inte världens finaste tofs med okammat hår
Dagens kläder: OVERSIZE
Dagens bästa: Får nog gå hem ganska snart ..
Dagens sköna: var inte trött när jag vaknade imorse
Dagens roliga: Det är bara en dag kvar tills min födelsedag
Dagens mindre roliga:bussen var sen imorse
Dagens skryt: Jag är 18år imorgon
Dagens pinsamma: MINA KLÄDER ÄR NÄST INTILL PINSAMMA IDAG!
Dagens ångest: Att jag inte hann äta frukost
Dagens måste: Gå till banken
Dagens sämsta: Är fortfarande pank
Dagens knark: Mandariner

Kommentarer
Postat av: erika

jag har också umberella på hjärnan. jag hatar den låten :o

Postat av: erika

ursäkta spammandet, men måste säga GRATTIS :P haha

2007-11-23 @ 17:08:50
URL: http://erikasalomonsson.blogg.se
Postat av: erika

o, thank you Erika :)

2007-11-26 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback