sjuker ..

jag är ju så bra, erika lyckas få alla sjukdomar. HEY, gemej ett imunförsvar !!!!  nu har jag fått svinkoppor, haft i över 1,5 vecka nu. Ser FÖRJÄVLIG ut, bokstavligt talat .. imorgon ska jag till hospitalet och få medification. Slipper iaf gå till skolan, oh happy day ..

Jag tänker INTE lägga ut en bild på min snygga face idag, cause it aint pretty huh ..

Idag har jag hunnit med:
  • Skrämma mamma genom att säga "gomorron" när jag klev upp
  • Stänkt ner mamma med vispgrädde
  • Vart på favoritplatsen dollarstore !!!!
  • Tappat en kork så att den flög iväg och landade i en ljuslykta så ljusen slocknade
  • Kastat iväg en halv vårulle (svagt överdrivet) på en annan ljuslykta när jag skulle skära den ..
Jag skyller på att jag är sjuk ..

funderar dock på att gå ner till favoriten ..

184804-11
<--- Favoriten

Kommentarer
Postat av: hannah

söting du är :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback