listan för idag .. SNODD !! xD

Vad heter du: Erika

Var bor du: Gävle..

Trivs du där: njaae ..

Brukar du läsa horoskop: nee, det står massa strunt bara

Har du körkort: Nej, men jag övningskör :)

Favoritdjur: kissemissar
katter: is the shit

Festar du mycket: mycket, japp .. för mycket, nepp

Sprit, cider, vin eller öl: ÖÖÖL

Brukar du bli för full: njaae, det händer ..

Antal kuddar i sängen: fyra

Äger du ett busskort: jajamensan,

Vad åt du till frukost: nada

Har du haft sex idag: nejje :)

Nästa mål i ditt liv: ta studenten

Hur svarar du i mobilen: typ, hey ?

Antal timmar sömn inatt: typ 4-5

Sov du ensam: jajamensan

Din hobby: typ allt

Vad är det för veckodag?: Tisdag

Vad åt du senast: bullar hemma hos syster igår kväll

Vem fick du sms av senast: Naniehoe

Vem ringde dig senast: Patrick

Godaste ölen du druckit: Corona extra :)

Vilka hårfärger har du haft: jusst nu: svart, pissrosa + blont

Vad såg du senast på TV: scrubs har jag för mig att jag somnade till igår

Vad läser du för bok just nu: ingen alls ..

Längd: 155

Skostorlek: 36

Hårfärg: Blond

Är du kär i någon: you bet !

Vad gör du om ett år: bor i jamaica med alla mina vänner och bara super gärnet

Önskar du att du bodde någon annanstans: jamaica

Dricker du: jo, det mesta

Vilken parfym använder du: idag ? lacoste - touch of pink

Vilka skor använder du: ripcurl skateskor

Dagens klädsel: rutbyxa-billabongtröja


Kommentarer
Postat av: erika s

nu har du skrivit den här listan 2 ggr ju! :P

2007-03-18 @ 17:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback