Tänkte att jag skulle skriva om 21/12

21/12 var Jag, Hanna N, Hanna A, David S, Frud, C+K, från klassen ute på krogen.
Det började hemma hos Hanna A på förfest, det var riktigt trevligt, det är alltid roligt att göra saker med klassen (nu var vi dock inte så många från klassen)
Hemma hos Hanna A var Jag, Hanna N, Wilma + nån till (Frud C+K kom senare). Runt 11-12 snåret tyckte vi att det var dags att dra oss, så vi ringde till David (som befann sig i Valbo) och sa att det var dags att ta sig in till stan. Han åkte direkt sa han.
Vi gick ner till bussen, men den missade vi på något vis .. nästa gick inte förens om 30 min.
Tanken fanns inte ens att stackars David stog nere på stan och väntade alldeles själv.
Väl nere på stan stog en arg och bitter David som fort blev på bättre humör (när jag och David fick för oss att vi skulle dansa till henne som sitter och trummar på stan jämt)
Vi började knalla mot hangloose, väl där - såg helt folktomt ut.
Efter 10 min var det mycket mer folk, då insåg jag att jag kände förtusan hälften av alla som var där inne. Så himla kul att träffa gamla kompisar .. "Fulla men underbara som få"

Toppkväll måste jag bara säga, bruds ! det här görs om !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback