Superbilliga shoes ..

Jag köpte 3par skor idag i valbo, jag vet inte om dom var sådär jättesnygga, men dom var så billiga så det spelar ingen roll.

Köpte ett par röda skor, som jag tänkte att man kan ha då man tröttnar på att jämt ha svarta skor. Och när jag tänker efter så kan jag inte komma på att jag nånsin har haft ett par röda skor, jag hade iofs ett par rosa buffalo skor när jag var yngre ..
Mina nya röda skor kostade 79kr








Köpte även ett par typ mörkgråa par skor, jag tyckte att dom var lite söta och såg ut att passa till både leggings och jeans, och what the heck - "skor är alltid bra att ha"
Mina nya gråa skor kostade 174,50kr







och sist men inte minst så köpte jag ett par vita skor, jag tyckte dom såg så mysiga ut, fast jag vet jag vet .. dom kommer inte vara vita och fina så länge. Men jag tycker inte att det gör nånting speciellt inte när
Mina nya vita skor kostade 79kr





Så, vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback