nyår ..

Jag tycker att nyårsafton är väldigt överskattad, visst är det kul och mysigt att träffa dom man tycker om och smälla lite raketer, men om man räknar bort raketerna så är det som vilken dag som helst .. man kan lika gärna träffa dom man tycker om och ha det mysigt fast det inte är nyårsafton .. Det känns som om att man måste ha en ursäkt för att bjuda till och dra ihop ett gäng vänner .. why ?
jag vet inte riktigt än vad jag ska göra på nyår, det lutar mot att bara vara hemma och ta det lugnt med min kära far och Kerstin.

så, vad ska alla göra på nyår ?

Kommentarer
Postat av: aline

men, skulle inte du hem till hannah?

2007-12-29 @ 20:01:53
Postat av: jennifer

jag håller med nyår är överskattat :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback