Drömmen om ormar ..

Jag har alltid varit rädd för ormar men det värsta börjarde i somras när jag var på limön, då jag såg en huggorm simma i vattnet. Han simmade förbi oss i båten. Men jag har hört att dom inte kan bitas när de simmar för att de måste koncentrera sig på att röra kroppen fram och tillbaka (tänk er själv att försöka simma utan armar och ben).
Men iaf, så sen dess har jag var och varannan natt drömt så hemska drömmar om ormar.. Jag är aldrig själv med ormarna utan vi är alltid flera stycken som är ute i skogen/ute och badar/ute och åker bil då ormarna uppenbarar sig. Men ormarna bryr sig inte om någon av de andra, de jagar bara mig, biter bara mig .. Igår natt blev jag biten 2 ggr i låret, jag frågade om det var farligt, alla svarade att det inte fanns något hopp om liv för mig längre.

Är så trött på att vakna kallsvettig om nätterna och inte vilja somna om, är trött på att alltid kolla i fotänden av sängen om det är ormar vid mina fötter, är så trött av att inte sova som jag ska, för att jag inte vågar somna för att då kommer ormarna ..




Usch, dom är hemska .. (ormarna i mina drömmer är huggormar men ser ut som cobror)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback