29/12

idag har jag, pappa och Kerstin vart ner på stan och kikat runt lite.
jag har dock inte köpt någåt, för jag har köpstopp för den här månaden nu ..

Kerstin köpte;
minneskort till sin digitalkamera som hon fick i julklapp,
batterier + batteriladdare (så hon slipper köpa nya batterier till kameran hela tiden)

jag och Kerstin gick in på Cubus för vi skulle kolla på nån tröja åt pappa, då försvann pappa och kom tillbaka 10min senare, som ett barn (helt lyrisc) över att han hade hittat en ostbutik inne i winn-huset.

Så pappa köpte;
En cheddar ost :)

Kommentarer
Postat av: big sis

haha. vi alla diggar honom.

Postat av: jennifer

haha din pappa är allt bra rolig :D:D

2007-12-29 @ 14:53:45
URL: http://jenniferjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback