vår :)

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera min blogg, jag ska skärpa mig .. men det känns onödigt när jag ändå inte har nåt intressant att skriva.

Vårtecken ;

  • Massa förkylda människor
  • Tussilagosar
  • Man börjar se burk-Danne allt oftare
Idag tror jag att jag ska försöka ta mig ut på en inlines tur, var ute på en igår morse med -dock inte så lång, men det är en början. Tänkte antingen dra mig ut mot furuvik eller mot valbo.

Annars så är det bra, lite jobbigt med pollen allergin bara + att jag tror att jag har fått öroninflammation, ska kolla upp det hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: hannah

... man ser allt fler killar lite mer avklädda, heta killar på motorcyklar, folk sitter och dricker på uteserveringar ;D duuu hade ju glömt det viktigaste ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback