inlines ..

nu har jag och mamsen vart ute och åkte till furuvik igen. KUL :)

imorgon blire 2 träningspass + jobb, (fett lång dag) 

 hämtat ut mitt paket idag, himla nöjd med mina kläder må jag säga. Äntligen en vårjacka ..

  • Volcom, Tjej Jacka "V CO Party"
  • DC, Tjej crew "Atwood"
  • DC, Tjej hood "Wood star" 
  • Rip Curl, Plånbok "Fabric Combo"


Annars har dagen varit bra, jag känner att jag har fått ovanligt mycket gjort i skolan. Haft studiotid och framkallat 2 filmrullar. Jag känner att jag börjar komma i kapp enligt min tidsplan (sen vet jag inte om jag låg så mycket efter)

Och i helgen fyller bland annat Aline år, wohoow jäla' massa kärlek till dig mate <3



Kommentarer
Postat av: aline

wohooo \o/ massa kärlek till dig med!
snart blir jag lite äldre ;D

2007-04-26 @ 23:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback