i despise you and your perfect atmosphere.

allt jag gör är fel, förlåt ..
du lyckas alltid trycka ner mig och få mig att känna mig värdelös, och det vet du .. och du älskar det.
jag är så jävla trött på att försöka passa in i din värld. Jag räcker bara inte till, och det kommer jag aldrig göra. Jag är såhär, hata mig .. gör det. Du blev för fin för mig när du fick egen lägenhet och sambo, shit låt inte småsaker stiga dig åt huvudet.  Har liksom inget att säga egentligen, förutom att jag önskar att jag inte fanns i din värld .. jag vill bara bort,

i cant even remember why i was born ..


det finns liksom inga själ längre, det står klart för mig nu. Jag är inte gjord för den här platsen, jag trivs inte här.

nu ska jag ut, åka inlines ..


Kommentarer
Postat av: hanna

erika! man bli ju orolig när du skriver sådär, klart att du är gjord för den här världen vännen, hur skulle de annars vara?

2007-04-17 @ 17:03:00
Postat av: hanna

ja mena platsen :)

2007-04-17 @ 17:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback