Vi trodde att vi var smarta !

Jag och min pojkvän har gått på en nit tror jag, men tanken var ju god. Jag berättade ju att vi hade storkok med spagetti och tomatsås. Jag kan då ta och berätta att man är mätt ungefär 2,5 sekunder efter man har ätit. Jag satt nu och funderade på om jag kanske har en lång slingrandes binicce-mask (stava) i magen som äter upp min mat ! Men sedan slog det mig att jag kände likadant igår och åt samma mat då.

Vi måste komma på något bättre att slänga i oss. Men mina kära läsare vart håller era tips hus ? Jag blir besviken, skriv bara något annars kommer R tvinga mig att vi ska ha hamburgare i matlådan. Han har redan försökt men det går jag tammetusan inte med på.

Det betyder liksom att man måste ta med sig en färdigstekt hamburgare- värma den, ha med sig sallad på sidan, bröd på sidan, ketchup på sidan, dressing på sidan. Det betyder 5olika små matlådor, vilket betyder att man måste släpa med sig weekand-bagen till jobbet bara för att (älskade älskade)  pojkvännen vill ha hamburgare i matlådan. NEJ tack !



Kommentarer
Postat av: Anonym

en födel är ju ha kött/protein det blir man mätt av, och längre än kolhydrater

2008-08-13 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback