trött

Nu börjar jag bli trött och för att inte tala om hungrig. Men det är inte så konstigt att jag är trött, blir lätt så när man sitter och stirrar in i en dator en hel dag.Jag känner att jag har fått mycket gjort idag på jobbet. Och för att inte tala om allt arbete jag har lagt ner på bloggen idag.

Tänker börja blogga liiiite seriösare. Ni kanske har märkt att jag har börjat blogga mycket mer och att jag lägger ner mer tid på dess utseende. Jag har börjat tycka att det har blivit mycket roligare och det känns som om att jag har saker att dela med mig av.

Fast även fast jag blir arbetslös efter den här veckan så kommer jag inte ha lika mycket tid till bloggen som blondinbella påstår att hon har. Hon lägger ner 8h om dagen på sin blogg sa hon i en intervju, då kan man ju fråga sig hur hon hinner med skolan och alla dessa företag som hon sysslar med ..

Hon är duktig som går i skolan typ 5h, bloggar 8h, driver företag och hon måste sminka sig minst 1h om dagen med. Jag undrar jag hur många timmar hon har på sitt dygn. Hon är nutidens superhjälte, när hon bloggar så står tiden stilla .. det måste den göra ? Nej, jag är väl bara avundsjuk, eller som kissie skulle ha sagt -svartsjuk !

Kommentarer
Postat av: hannah

skicka upp lite bilder från i helgen sis :) love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback