trött i ögonen

Nu när dagen snart är slut så börjar jag bli trött i ögonen, huvudet och hela kroppen. Det kanske inte är så konstigt att det blir så, det ska helt enkelt vara så efter en dag på jobbet. Jag tycker att det känns bra, det känns att man har gjort någonting och det känns bra !

Nu har jag slutat men jag tänkte att jag skulle uppdatera lite innan jag går eftersom att min buss inte går förens om 20min. Jag sitter hellre här inne vid datorn en extra stund än att gå ut och ställer mig och väntar på bussen i kyla och kanske till och med regn. Nejdu, någon måtta får det vara !

Idag ska jag hem och sen så ska jag, R, Andreas och Jennifer ner på stan och göra c-festen var det tänkt. Det ska väl bli lite kul kanske, men jag tänker inte gå ner om det regnar. Men det jag ska göra allra först när jag kommer hem är att jag ska ta mig ner till konsum och hämta ut mitt efterlängtade paket, jag kanske till och med slänger upp mina nya kläder på bloggen imorgon om ni har tur. Om det finns intresse vill säga ?

Och snart så är det ju faktiskt Fredag !!! Hur bra känns inte det då? Det känns ju typ GULD ! Men inget känns så bra som att veta att jag har min Robin, han är allt och lite till. Det som känns lite sämre är att jag är arbetslös om lite drygt en vecka. PISSKIT ! Men det är väl sånt jag får ta .. antar jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback