Storkok !

Igår gjorde jag och älsklingen lite av ett storkok, vi kände att det behövdes eftersom att vi är lata och inte orkar laga mat så ofta och så invecklat. Vi gjorde fyra matlådor med spagetti och tomatsås, jag har ingen aning om det är gott eller inte, för jag har inte tatt lunch än.

Det känns skönt nu att veta att vi inte behöver laga mat så att det blir matlåda tills imorgon heller ! skönt ! Men imorgon är vi tvugna att göra matlådor. Men det gör inget, så jobbigt är det inte .. det är bara fantasin som det är fel på. Kom igen, gemej TIPS !!!!

Påtal om mat så känner jag nu att jag börjar bli hungrig. jag tror att jag ska ta mig upp till min matlåda värma på den och sluka den på 2 sekunder. Nej, varför stressa när jag har en hel timmes lunch? Det är inte så mycket annonser heller som måste göras.

 I wish !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback