Söndags

Vilken jäkla dag. Allt började med att jag städade mitt rum. Det var inte skitkul.  Det var rejält kaos därinne (inte städat sen innan studenten). Kläder låg det överallt, smink överallt, prylar, lotion, foton, smycken var utspritt över hela mitt rum.Det tog mig kanske en halvtimme att städa hela mitt rum. Det är ganska lättstädat men det är inte roligt att städa för det :P

Sedan tog jag och R oss till videohallen och hyrde 5 komedier. Videohallen är bäst, (5 filmer-1 vecka-59kr !!!) Blir det billigare ? Efter vi hyrt film gick vi upp och hälsade på mamma en snabbis. Där var det fart och fläkt, hon hade nämligen besök av världens bästa Elviz ! Han var överallt samtidigt !

Efter besöket hos mamma åkte vi och handlade bröd. Sen hem till R, där väntade en hemmabio som skulle plockas ihop och monteras upp. Medans R donade med den inne i köket kopplade jag ur den gamla. När den var uppmonterad åkte vi och köpte pizza. Kvällen var otroligt mysig med pizza, film och en massa mys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback